.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مناظره ها بیشتر به تخریب انجامیده است
نماینده مردم ساری در مجلس گفت: طبق اصول در مناظره ها باید برنامه ها ودیدگاه ها نقد و بررسی می شد که متاسفانه این مهم در مناظره های اخیر رعایت نشد و بیشتر به تخریب انجامید.
مناظره ها بیشتر به تخریب انجامیده است

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: طبق اصول در مناظره ها باید برنامه ها ودیدگاه ها نقد و بررسی می شد که متاسفانه این مهم در مناظره های اخیر رعایت نشد و بیشتر به تخریب انجامید.

به گزارش شمال نیوز ، علی اصغر یوسف نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مناظره ها باید در مورد برنامه های آتی کشور باشد که متاسفانه در مناظره های اخیر از نظر اجتماعی و اخلاقی موازین رعایت نشد و چنین مناظره هایی در شان مردم شریف ایران نبوده و نیست.

وی با اشاره به اینکه گذشته باید چراغ راه آینده باشد، تصریح کرد: مواردی که در مناظره ها مورد غفلت قرار گرفت وضعیت تورم، بیکاری، صنعت، جوانان، فرهنگ و روابط خارجی و اجتماعی بوده است در حالیکه بر اساس تکالیفی که قانون برنامه به عهده رئیس دولت گذاشته دورنمایی از آینده باید مورد توجه واقع می شد.

مناظره ها باعث سردرگمی مردم شده است

یوسف نژاد با بیان اینکه مسیر مناظره ها تغییر کرده و به مسائل شخصی و موردی پرداخته می شود، گفت: در مناظره ها نقطه قوت دیده نشد و آنها تبدیل به مناقشه شدند و این امر به جای انتخابات باعث سردرگمی در بین مخاطبان شد چرا که امکان اثبات هیچ کدام از صحبتهای کاندیداها وجود ندارد و مردم نفعی از این مناظره ها نمی برند.

نماینده مردم ساری در مجلس یادآور شد: برخی از کاندیداها در مناظره برنامه هایی را ارائه دادند ولی مسیر اصلی مناظره را گم کرده و به مناقشه کشاندند.

وی افزود: به عنوان یک مسئول در این دولت با تاسف می گویم که در شان و شایستگی مردم شریف ایران نیست که رسانه ملی در انجام تبلیغات و نوع اطلاع رسانی به مردم بدین گونه عمل کند.

یوسف نژاد خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم به نوع تبلیغات و ارائه برنامه کاندیداها مرتبط است و مقام معظم رهبری تاکید کردند حضور مردم در پای صندوقهای رای از نتیجه اش مهمتر است.

وی تاکید کرد: کاندیداها باید به گونه ای عمل کند که رای های خاموش زنده شود.

قضاوت راجع به نتیجه انتخابات میسر نیست

نماینده مردم ساری اذعان داشت: با فضای به وجود آمده نمی توان قضاوت کرد پیروز میدان چه طیف خاصی است زیرا تبلیغات بیشتر به تخریب انجامید.

وی تاکید کرد: اگر مناظره ها اصولی انجام می شد چنین اتفاقی نمی افتاد و امروز اغلب مردم تصمیم خود را در مورد انتخاب گرفته بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.